Як відрізнити “Комфорт” від “Бізнесу” і не потрапити на обман.

Всі ми певною мірою жертви маркетингу. Кожен із нас, навіть самий скептик, рано чи пізно поведеться на заманухи маркетологів, які заради концепції рекламного просування видають бажане за дійсне. Адже що важливо? Звісно успішно продати! І щоб уникнути ситуації на кшталт: “Купив “Еліт” у цегляному будинку поруч із рейками та наливайкою”, ми хочемо допомогти вам раз і назавжди розібратися у класифікації житла та їх особливостях.

Для початку дізнаємося про основні критерії, що розділяють класи житла.

  • Якість будівництва – перший і завжди найважливіший;
  • Архітектура будівлі та проектування будинку;
  • Привабливість фасаду;
  • Розташування об’єкта;
  • Якість та екологічність будівельних та оздоблювальних матеріалів;
  • Паркінг;
  • Благоустрій внутрішнього двору;
  • Безпека;
  • Планування квартир;

Ці чинники і поділяють між собою бюджетніший варіант – “Економ”,  “Комфорт” і дорогі – “Бізнес-клас” та “Еліт”.

“Економ”

В Україні не дуже багато подібних проектів щодо позиціювання, але насправді дуже багато, якщо провести їхній аналіз. Адже показники “Економа” такі:

  • Серійність проекту. Коли той самий використовується в декількох РК і більше нагадує мережу магазинів;
  • Дешеві матеріали та технології будівництва. Наприклад, коли будинок з піноблоків;
  • Низькі стелі;
  • Відсутність зовнішньої та внутрішньої обробки. Або ж вона найпростіша на кшталт білої штукатурки;
  • Розташування об’єкта у віддаленому та часто неблагополучному районі. Там де оренда чи купівля землі дешевша;
  • Відсутність охорони, паркінгу та закритої та благоустрій території;

“Комфорт +”

Якісний підхід не тільки до будівництва будинку, а й до планувань квартир;

Є архітектурні рішення та унікальність проекту;

  • Використовуються якісні матеріали та сучасні технології будівництва. Комфорт – це Цегла;
  • Висота стелі понад 2.7 м.;
  • Є балкони та лоджії;
  • Якісне зовнішнє та внутрішнє оздоблення будинку;
  • Є охоронна система та упорядкований двір;
  • Наявність наземного паркінгу;
  • Найчастіше ЖК знаходиться в спальному районі, далеко від міської метушні. Але, при цьому має гарну транспортну розв’язку;

“Бізнес”

Це вже дорожчий сегмент, відмінний від попередніх як якістю, а й швидкістю будівництва. Такі будинки мають:

  • Унікальний архітектурний проект, що має свої вишукування;
  • Застосування лише висококласним матеріалом та сучасну технологію будівництва “Моноліт”;
  • Ергономічні планування квартир;
  • Стелі від 2.7 м;
  • Високий рівень охорони;
  • Місце розташування об’єкта зазвичай у “жирному” місці міста – в центрі і з шикарним панорамним краєвидом;
  • Є і наземний, і підземний паркінг;
  • Закритий упорядкований двір із розвиненою внутрішньою інфраструктурою.

“Еліт”

  • Цей клас житла має особливий критерій – “Архітектура – як витвір мистецтва”. Він має викликати у людей відчуття життя як у кіно.
  • При цьому він:
  • Найчастіше знаходиться далеко від міста.
  • Це квартальна забудова із котеджними будинками в екологічному районі.
  • Має повноцінну внутрішню інфраструктуру та високий рівень охорони.
  • Паркінг, благоустрій території та зонування – це зрозумілі речі, які навіть не обговорюються при купівлі житла такого сегменту.
  • Коротко кажучи, “Еліт” – це житло вищого класу, розраховане на заможних людей, які цінують усамітнення та приватне життя.

Сподіваємось, що це було корисно для вас. А якщо у вас є додаткові питання, то ми завжди відкриті до них у наших соціальних мережах чи відділах продажу.

До зустрічі!

Прес-служба R1