Керуюча компанія – це люди, які піклуються про те, що діється за порогом Вашої квартири. Це прибирання під’їзду, території, вивезення сміття, контроль й охорона житлового комплексу, догляд за рослинами, контроль якості води, світла, газу, боротьба з сюрпризами негоди і ін.

У ЖК «Ренесанс» та Клубному домі «Корона Ренесансу» працює ТОВ «Житлобудсервісі-2010» на чолі з Олександром Омельчак.

Турботи Олександра Борисовича починаються із зовнішнього вигляду забору комплексу і закінчуються пилом перед порогом квартири. Чистота, тиша, безпека та комунікації – завдання однієї команди.

Як влаштований порядок в ЖК?

Діти граються у безпеці. У ЖК закрита територія. 14 камер спостереження. 2 КПП і журнали обліку відвідувачів. Цілодобова охорона щогодини обходить територію;

Заявки про проблеми приймаються в режимі 24 \ 7. Якщо вночі вирішите прийняти душ, а тиск води низький, телефонуйте Олександру Борисовичу. Керуючий прийме заявку і підключить аварійні служби;

– За порядком стежить команда з 6 осіб. Це працівники з великим досвідом, які оперативно вирішать будь-яку проблему. На виклик приходять фахівці, яких мешканці знають не перший рік. Це люди, які працюють з моменту відкриття комплексу;

Регулярне прибирання будинків та прибудинкової території (технічний стан, прибирання загальних приміщень);

– 1 раз на 6 місяців проводиться дезінсекція та дератизація приміщень. Якщо в будинку, не дай Боже, заведуться таргани, давати бій буде керуюча компанія;

Двір без машин. Транспорт розташований поза паркової зони. Машини тут не заважають мешканцям, і не несуть ризиків дітям, які граються в парку;

– 7 одиниць прибиральної техніки.
У комплексі доглянуті та свіжо підстрижені газони;

– Працює «розумне» світло. Ліхтарі включаються самостійно – це економно і безпечно. У ЖК працюють «сутінкові реле». Це освітлення, яке вмикається і вимикається самостійно в залежності від освітленості на вулиці. Датчики світла в під’їздах миттєво реагують на рух;

– Не страшні ні хуртовини, ні ожеледь. Зимового вечора на вулиці розбушувався снігопад – наранок доріжки вже розчищені та не слизькі;

Якщо заметіль — викликаємо підкріплення, наймаємо техніку. Якщо машинам складно дістатися до ЖК, керівництво бере лопати й прибирає сніг. Тут головне – результат.

Те, що відбувається у квартирі – справа господаря житла. Мешканці дзвонять, якщо дзвінок поза нашою компетенцією, команда все одно реагує і вирішує проблему. Живий приклад – дзвінок з проблемою газового котла. Мешканка вдома сама з дитиною. Чоловік приїде не скоро, на вулиці зима. Без стійкої роботи котла немає ані теплої води, ані опалення. Ми прийшли, розібралися. Треба було просто «продути» систему опалення.

«Наша робота вимагає оперативного реагування. Ми ніколи не залишаємо мешканців з бідою сам на сам», – Олександр Борисович про порядок в “Ренесансі”.

Чистота, порядок, в ліхтарях горять всі лампи, охорона, під’їзди охайні, проблеми вирішуються невідкладно – так працюють сумлінні керуючі компанії.

Що кажуть мешканці?

Олексій, житель ЖК «Ренесанс»: «Живемо тут понад п’ять років. У «Ренесансі» гарна інфраструктура. Все озеленено. Дитячі майданчики, ресторан, магазин, мийка – тут все присутнє. Головне, наші діти грають на закритій території. Комплекс під цілодобовою охороною. Керуюча компанія працює сумлінно».

Ірина, мешканка ЖК «Ренесанс»: «Живемо вшістьох: я, чоловік, троє діток і кіт – зірка інстаграму. В «Ренесанс» переїхали у 2015 році. За цей час не було проблем. Олександр Борисович (керуючий-ред.) На зв’язку в будь-який час. Коли не зателефонуєш, завдання вирішує оперативно. Зручно, що керуючий в сусідньому будинку, можна переговорити з будь-яких питань».

Інна, придбала житло в клубному будинку «Корона Ренесансу»: «Зробили цей вибір, тому що хочемо жити в комфортних умовах в хорошому місці. Приватний будинок нашій сім’ї не підходить, бо потрібна керуюча компанія, яка буде за ним стежити. Тут вибрали велику квартиру – 140 м2, розмістимося всією нашою сім’єю».